niedziela, 4 sierpnia 2013

Rozdział 23.! ;*


Rozdział 23

*Oczami Alice*

-Harry, ja nie chcę wyjeżdżać…- powiedziałam po chwili ciszy. Podobało mi się w Londynie. Bardzo nie chciałam stąd wyjeżdżać. Do tego jeszcze związałam się dopiero z Harrym. Nie chce się z nim rozstawać. Dopiero co się zeszliśmy. Porozmawiałabym z mamą, ale coś słabo to widzę, żeby się zgodziła. Poza tym nie mam tutaj mieszkania. Gdzie bym mieszkała.? Nie możemy z Sophie tak obciążać chłopaków…
- Też nie chce żebyś wyjeżdżała, kochanie.- Nagle z zamyśleń wyrwał mnie głos Hazzy. Oparł głowę o moją głowę i wtedy właśnie przeszedł mnie dreszczyk. Chyba to poczuł, bo objął swoją ręką moją talie. Uśmiechnęłam się pod nosem na ten gest.
- Już jesteśmy na miejscu.!- krzyknął Liam wysiadając jako pierwszy. Wszyscy wysiedliśmy z samochodu i ruszyliśmy w stronę Aquaparku.  Już z daleka można było zauważyć grupkę dzieciaków zjeżdżających ze zjeżdżalni. O nie tylko nie to. Ja z tego nie zjadę… Mam lęk wysokości.!

*Oczami Harry’ego*

Złapałem Alice za rękę i ruszyliśmy do drzwi budynku.  Podeszliśmy do kasy i zapłaciłem za nas wszystkich . Rozdałem każdemu po kluczyku do szatni. Musieliśmy się rozdzielić z dziewczynami.
- Dobra to spotykamy się już na basenach.- powiedziałem. Dziewczyny tylko przytaknęły i poszły do szatni. Po ogólnym ogarnięciu wyszliśmy z chłopakami na baseny. Od razu wypatrzyłem je w basenie. Stały i o czymś rozmawiały. Podszedłem od tyłu objąłem blondynkę w talii i pocałowałem w policzek.
- Nie mogę się przyzwyczaić do tego, że jesteście już parą. – powiedziała po chwili Sophie przyglądając się nam.
- Nie dziwie ci się to dopiero pierwszy dzień. – powiedziała Alice śmiejąc się.
- Jak tak można pływać beze mnie.?- wtrącił się Niall.
- Nikt ci nie bronił podejść, skarbie. – odpowiedziała mu szatynka. Siedzieliśmy w 4 trochę czasu w basenie, kiedy blondyn oznajmił, że idą do baru na górze. Mi w sumie też już się nie chciało siedzieć w basenie, więc wpadłem na pewien pomysł.
- Alice idziemy na tą najwyższą zjeżdżalnie.?- zapytałem wskazując w jej stronę.
- Na głowę upadłeś.? Nigdy w życiu.
- No nie daj się prosić. To nic strasznego. Możemy zjechać razem.
- Ja mam lęk wysokości, idioto.!
- No to właśnie masz okazje go przełamać. Chodź albo cię do tego zmuszę.!
- Ooo. Czyżbyś śmiał mi grozić.? – powiedziała podnosząc jedną brew do góry.
- Jeśli tak to nazywasz to… Tak.! – powiedziałem po czym zarzuciłem ją sobie przez ramie i ruszyłem w stronę zjeżdżalni. Chciała się wyrwać, ale coś jej to nie wychodziło. Weszliśmy po schodach i zmierzaliśmy w stronę obiektu.

*Oczami Alice*

Nie no on sobie chyba żartuje.!? Ja się boje zjechać z tej cholernej zjeżdżalni. Nie dość, że jest strasznie wysoka to jeszcze wygląda jak pionowa ściana ociekająca wodą. Harry w końcu puścił mnie na ziemie.
- Cholera Harry ja się boję.!- krzyknęłam.
- Nie bój się jesteś ze mną. – powiedział i objął mnie opiekuńczo ramieniem.
                                                       …*…
Teraz była nasza kolej. Powoli usiadłam na początku zjeżdżalni, a Hazza usiadł za mną obejmując mnie ramieniem. Czekaliśmy tylko na zaświecenie się zielonego światła. Mam nadzieje, że wyjdę z tego żywo… Po chwili światło się zapaliło i chłopak odepchnął nas. Na początku jechaliśmy powoli przed siebie, aż nagle zauważyłam, że tuż przed nami jest ten gigantyczny spadek. Mocniej przytuliłam chłopaka i czekałam, na przypływ adrenaliny w moim organizmie. Spadek dał po sobie znaki. Lecieliśmy w dół razem z wodą. Zaczęłam krzyczeć , choć mogę przyznać, że wydawało mi się to straszniejsze jak wchodziliśmy po schodach. Harry za to był chyba strasznie przerażony, bo ściskał mnie tak, że nie miałam prawie powietrza i darł się jakby go ze skóry obdzierali. Zjeżdżalnia w końcu dobiegła końca. Wstałam i podeszłam do wyjścia, kiedy nagle odezwał się lokers.
- Alice przepraszam, że zabrałem cię na tą zjeżdżalnie. Nie wiedziałem, że będzie na niej tak strasznie. – zaczął się tłumaczyć. Nic nie odpowiedziałam tylko spojrzałam się na niego i wybuchłam  śmiechem.
- Z czego się śmiejesz.?- zapytał zdezorientowany.
- Ta zjeżdżalnia nie była wcale taka straszna. Po co mnie na nią zabrałeś, skoro bałeś się jej bardziej niż ja.? – powiedziałam ledwo powstrzymując się od kolejnego ataku śmiechu.
- Wcale się nie bałem.!
- Nie wcale tylko darłeś się gorzej niż dziewczyna.!
- To dla efektu.!
- No na pewno,  już ci wierzę kochanie. – powiedziałam i pocałowałam go.
                                       …*…
Odnaleźliśmy wszystkich i poszliśmy się przebrać. Wyszliśmy z Aquaparku i wsiedliśmy do samochodu.
- Jedziemy coś zjeść.? – zaproponował Zayn.
- Moglibyśmy, bo jestem głodna i Harry chyba też z tego strachu…- powiedziałam i znowu wybuchłam śmiechem. Loczek się nie odezwał tylko szturchnął mnie lekko łokciem. Dojechaliśmy na miejsce i poszliśmy w stronę Mc Donalda.
----------------------------------------------------------------------------------------
Witajcie skarby.! Chcieliście to macie 23 rozdział. Widzicie nawet pojawił się wcześniej. :D  Mam nadzieje, że wam się spodoba.  Długo mi się go pisało, ale jakoś dałam rade. No to zostawiam go do waszej oceny. Kocham was i pozdrawiam. <3 Przepraszam, że nie jest zbytnio długi, ale nie wiedziałam co jeszcze mam dopisać .  
~Jula xx.

27 komentarzy:

  1. Świetny. Najlepszy ze wszystkich <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, boski. Kocham czytać wasze imaginy i jak zwykle z niecierpliwością czekam na następny <333 / Natt

    OdpowiedzUsuń
  3. Suupeer ! :DD
    Czekam na nexta ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwww... *,* Next <33

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!!! SUPER CZEKAM NA NASTEPNY

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny :* czekam na następny xd

    OdpowiedzUsuń
  7. jaa to cię normalnie kocham <3 chcę następny proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawaj nastepny prooosze... :))) Jak najszybciej :** /By Sara

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry na zjażdżalni xD. Kocham was za to, że założyłyście tego bloga.
    Super rozdział.
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny rozdział jak i blog .
    Dziś znalazłąm blogi i dziś przeczytałam wszystkie rozdziały-cuuudne! <3
    Będę się podpisywać Ann :)
    Miłych wakacji i mam nadzieję, że rozdział niedługo się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. heey dziewczyny. :) nie wiem od czego zacząć. xd no więc dzisiaj przeczytałam wszystkie 23 rozdziały. :D naprawdę macie talent i piszecie naprawdę dobrze, jak na początkujące blogerki. <3 po prostu zakochałam się w tym opowiadaniu. *_* ile macie zamiar ciągnąć to opowiadanie, mam na myśli ilość rozdziałów na jakiej chcecie zakończyć opowiadanie? :) oczywiście zostanę z Wami do końca. ;D
    pozdrawiam Weronika :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze dokładnie ile będzie rozdziałów. W sumie to taki spontan ;D Ps: Dziękuje ;* ~Jula xx.

      Usuń
    2. Jaki spontan? :D
      Obydwie bardzo zżyłyśmy się z naszymi bohaterami i na pewno ciężko będzie nam się z nimi rozstać... :<
      Ale rozdziałów będzie z pewnością duuuużo! :*
      ~Klaudia xx.

      Usuń
  12. wczoraj zaczęłam czytać i przeczytałam wszystkie części a najlepsze jest to , że dzisiaj już 3 raz to czytam ! są po prostu genialne ! chcę jak najwięcej prooszę <3 kochaam was i pozdrawiam ;** // Julaa ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio zalogowałam się na blogger'a i zauważyłam,że mam waszego bloga w powiadomieniach. Postanowiłam go przeczytać. Czytałam rozdziały po kolei. Zajęło mi to jeden dzień. Z każdą minutą, zaznajamiałam się i przywiązywałam do postaci, jak i ich uczuć, przygód. Od teraz zamierzam czytać waszego bloga systematycznie.
    Co do komentarzy - sama mam bloga i bardzo dobrze was rozumie. Ja również miałam jak i mam z nimi problem. Uznałam jednak, że zawsze jest chociaż ta jedna osoba, która śledzi poczynania bohaterów mojego opowiadania i zamierzam pisać choćby dla tej jednej osoby. Postaram się komentować wasze posty. Jeśli jednak tego nie zrboię - wybaczcie, jestem leniuchem ;). Życzę wam powodzenia i dużo, dużo weny na następne rozdziały. Do następnego komentarza. =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękujemy za ten miły komentarz! :* (:

      Usuń
  14. http://explosive-fanfiction.blogspot.com/ - niall

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju super blog, aż łezka się w oku kręci :')
    Nie mogę doczekać się następnego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy 24 rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy następny :* ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ;] Zostałaś nominowana do Libster Award ! :3 Więcej u mnie: http://one-direction-milosc.blogspot.com/ Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne czekam na następną część <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń