wtorek, 26 marca 2013

Stoo lat, Stoo lat Solenizantce.! xxx


Stoooo Lat.!!! Stooooo Lat.!!! Niech żyje ,żyje… Sratatata nie zamulam.! Kochana życzę ci zdrowia, szczęścia, przystojnego chłopaka, dobrych ocen, żeby Hazza ci nic nie zrobił tej wyjątkowej nocy, żebyśmy kiedyś zamieszkały obie w Londynie, poznały One Direction, poszły na ich koncert..!!! Ojej, ale się rozmarzyłam.! ;p No i żebyś już na zawsze była tak bliska memu sercu.! <trochę wzruszenia> ;’(  Kochaaaam cię mocno, mocno.!
A teraz nasze dwie ulubione piosenki ;* :


2 komentarze:

  1. O mój Boże, dziękuję Ci.! <33 Normalnie się popłakałam jak to przeczytałam :**
    I obiecuję, że razem wyprowadzimy się do Londynu *__*
    Oczywiście, że zawsze będę bliska twemu sercu , bo tak łatwo sie mnie nie pozbędziesz.! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to słodkie ! <3 Wszystkiego naj Klaudia. ;D Pozdrawia... Klaudia xD ;33

    OdpowiedzUsuń